• Hru si již zahrálo více než 1 500 lidí.

  • Průměrné hodnocení hry je 4,8 hvězd z pěti.

  • Nejčastěji jezdíme virtuálně do Las Vegas.

  • 92 % hráčů by si zahrálo další destinaci.

  • Odehráli jsme více než 50 her.

  • Hrálo s námi 20 různých firem.

  • Všechny hry jsou 100% z naší dílny.

  • 97 % hráčů by hru doporučilo kolegům a známým.

  • Jako další destinaci hráči nejčastěji volili Černobyl.

  • Používáme Zoom, MS Teams, Webex i Google Meet.

  • Hrajeme v češtině nebo angličtině.

Náš tým

Roman

Duchovní otec portálu tymovahra.cz a hlavní moderátor. Roman byl první, kdo se rozhodl najít řešení, jak převést klasický teambuilding do online prostředí. Neustále “trápí” oba hlavní spoluautory – Olajdu a Láďu – tím, že chce všechno měnit, vyvíjet, inovovat a přizpůsobovat potřebám klienta. Kvůli projektu tymovahra.cz si kompletně změnil kancelář na streamovací studio s velkým klíčovacím pozadím, odkud naše hry odbavuje. Studio je skromně, ale velmi účelně vybaveno nezbytným software a  audio-video technikou, se kterou se za těch několik měsíců musel naučit. Tráví hodiny na YouTube sledováním videí, čtením článků a návodů, abychom mohli hru realizovat přes většinu používaných platforem jako Zoom, MS Teams, Google Meet nebo Webex. Projekt mu kromě množství šedých vlasů a brýlí na blízko přinesl zcela nový pohled na online prostředí a přístup ke změnám v každodenním životě.


Olajda

Hlavní tvůrce nápadů na ten typ aktivit, který se hodnotí exaktně. Olajda v běžném životě připravuje outdoorové závody jak pro veřejnost, tak pro firemní kolektivy. Baví ji vymýšlení nových aktivit a v této hře se realizuje  zejména přetvářením outdoorových her do online prostředí. Ráda poznává nové kraje a pomocí týmové hry se to naučila dělat i ve Street View, díky čemuž shledala, že i to skýtá spoustu zajímavostí.


Láďa

Díky Láďovi můžeme s jistotou říct, že hra funguje. Během pár dní dokázal naprogramovat základní verzi naší hry v začátcích a současná verze 2.0 je také jeho autorským dílem. Jako administrátor vás provází hrou a pomůže vám vyřešit veškeré technické problémy týkající se jak herního prostředí, tak virtuálních místností, ve kterých se budeme potkávat na společné vyhodnocení proběhlých etap a zadání etap nových. Na hře ho nejvíc baví to, jak ji neustále posouvá k lepšímu vizuálu a lepší funkčnosti, a také to, že z prototypu hry vytváří systém, který lze dále využívat k implementaci jakékoli nové hry.


Oldřiška

V reálném životě je tělem i duší v přírodě, kde využívá k vytváření aktivit své zkušenosti ze studia kartografie a přírodovědy. Zároveň je amatérskou divadelnicí, což se ukázalo jako ideální pro online prostředí. Díky její kreativitě vznikly některé grafické prvky, zároveň je tím, kdo opravuje větné formulace, ladí případné nejasnosti a dává zadání aktivit šmrnc.